بهترین نوشیدنی برای لاغری چیست؟

بازدید: 1,026 بازدید
بهترین نوشیدنی برای لاغری
زمان مطالعه: 12 دقیقه

بهترین نوشیدنی برای لاغری چیست؟ آیا مصرف نوشیدنی برای لاغری مفید است؟ یکی از بهترین راهکارها برای لاغری و کاهش وزن، این است که؛ از انواع نوشیدنی مفید و مقوی برای کاهش دادن اسیدیته معده خود استفاده نمائید تا احساس گرسنگی شما در طول روز کاهش پیدا کند و کمتر میل به مصرف وعده‌های غذایی حجیم و پرچرب داشته باشید! مصرف نوشیدنی برای لاغری، به ویژه برای افرادی که قصد دارند تا چربی‌های ناحیه شکم و پهلوی خود را آب کنند، بسیار مفید خواهد بود. در صورتی که شما نوشیدنی را مصرف کنید که خاصیت چربی‌سوزی دارد، با تسریع روند کاهش وزن به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید. یکی از بهترین انواع نوشیدنی برای لاغری، اسموتی میوه و سبزیجات است که کاملا طبیعی است و سلامت بدن شما را تضمین می‌کند. در ادامه این مقاله از وبسایت بارادلند، ما به بررسی چندین نوشیدنی برای لاغری، نوشیدنی لاغری سریع و نوشیدنی لاغری ناشتا می‌پردازیم. به یاد داشته باشید که؛ مصرف این نوشیدنی‌ها در کنار برنامه تغذیه رژیمی و چربی‌سوز، بیشترین تاثیر را در تحقق نتایج خواهد داشت!

بهترین نوشیدنی برای لاغری سریع چه ویژگی‌هایی دارد؟

به صورت کلی، نوشیدنی‌هایی که از میوه‌جات و سبزیجات تهیه می‌شوند و قند و کالری بسیار کمی دارند، جز بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن محسوب می‌شوند؛ زیرا، مصرف این نوشیدنی‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند کالری مورد نیاز بدن شما را در طول روز تامین کند، به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدنتان نیز کمک شایانی خواهد کرد. شیوه تهیه و رسپی این نوشیدنی‌ها به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست و شما می‌توانید در کمترین مدت زمان، آن‌ها را به راحتی در منزل آماده کنید!

اضافه کردن نوشیدنی برای لاغری به رژیم‌های غذایی، می‌تواند راهکاری سریع و آسان باشد برای اینکه شما بتوانید مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید؛ در حالی که به کاهش وزن سریع‌تر شما نیز کمک می‌شود. اگر نوشیدنی انتخابی شما فیبر بیشتر و قند کمتری را دارا باشد، به مراتب برای کاهش وزن و لاغری مناسب‌تر خواهد بود. نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌هایی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند، سرشار از کالری و قند هستند و استفاده از آن‌ها به هیچ عنوان جایز نخواهد بود! شما بایستی از مواد طبیعی و میوه‌های مختلف جهت تهیه نوشیدنی مورد نظر خود استفاده نمائید.

تنها کافی است تا از یک میکسر یا مخلوط کن برای تهیه اسموتی و معجون‌های لاغری خانگی استفاده کنید. تهیه نوشیدنی برای لاغری با میکسر، بهترین گزینه است و در مقایسه با سایر روش‌ها، بیشتر پیشنهاد می‌شود؛ زیرا، در این روش فیبر موجود در مواد اولیه نوشیدنی حفظ می‌شوند و بیشتر به افزایش احساس سیری شما کمک می‌کند. اضافه وزن، اختلالی است که عوارض جانبی متعدد و بعضا بسیار جدی را به همراه دارد! دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی، انواع بیماری‌های کلیوی و کبدی و حتی پوسیدگی دندان، برخی از این عوارض محسوب می‌شوند. بنابراین، بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر رفع اضافه وزن خود باشید!

مصرف نوشیدنی‌های چربی سوزی که ما در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، همواره به عنوان بهترین راهکار برای مقابله با چاقی و اضافه وزن به شمار می‌رود که بسیاری از پزشکان و محققین این حوزه نیز، همین روش را به افراد پیشنهاد می‌کنند. مصرف نوشیدنی‌های طبیعی و چربی‌سوز، به شما کمک می‌کند تا متابولیسم بدن خود را افزایش دهید، قند خونتان را تثبیت کنید، احساس گرسنگی و میل به غذا خوردن را کنترل نمائید، مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید و در کل، سلامت بدن خود را تضمین نمائید!

بیشتر بخوانید: میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک چه هستند؟

بهترین نوشیدنی لاغری ناشتا چیست؟

ممکن است در ابتدا باور این مسئله برای شما دشوار باشد؛ اما یکی از بهترین انواع نوشیدنی لاغری ناشتا، آب است! نوشیدن یک الی 2 لیوان آب ولرم ابتدای صبح و پیش از خوردن صبحانه، به افزایش متابولیسم بدن شما کمک بسزایی خواهد کرد. همچنین، مصرف بیشتر آب به هیدراته نگه داشتن بدن شما کمک می‌کند و باعث می‌شود سطح انرژی شما در طول روز، حفظ گردد. البته، لازم به ذکر است که؛ آب نوشیدنی باید بدون کلر، سرب، مواد معدنی مضر و یا رادیواکتیو باشد! بهترین انتخاب، آب تصفیه شده است. مقدار آب مورد نیاز افراد، با توجه به سن، نوع فعالیت و جنسیت آن‌ها متفاوت خواهد بود.

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که بهترین نوشیدنی لاغری ناشتا، آب تصفیه شده است. محققان بر اساس آزمایشات و مطالعات انجام شده، دریافته‌اند که؛ مصرف نمودن انرژی در حالت ساکن و یا مقدار کالری سوزانده شده در حالت سکون و استراحت، با نوشیدن آب حدود 24 تا 30 درصد افزایش پیدا می‌کند! بنابراین، می‌توان گفت که نوشیدن آب نه تنها به صورت ناشتا و اول صبح، بلکه در طول روز، به صورت کلی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن شما داشته باشد.

10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب

در این بخش، ما به معرفی 10 نوشیدنی برای لاغری پرداخته‌ایم که مصرف آن‌ها قبل از خواب می‌تواند اثربخشی زیادی بر روند کاهش وزن شما داشته باشد. اسامی این نوشیدنی‌ها را در ادامه نام برده‌ایم؛ اما با ما همراه باشید تا به صورت جامع توضیحاتی را در رابطه با هر یک از نوشیدنی‌ها به شما ارائه دهیم:

  1. چای زنجبیل
  2. آب گریپ فروت
  3. چای سبز
  4. سرکه سیب
  5. لیموناد زنجبیل
  6. آب کرفس و سیب
  7. چای زیره
  8. آب اسفناج و خیار
  9. آب هویج
  10. آب هندوانه
بیشتر بدانید  طرز تهیه مربا انجیر بدون شکر در خانه

چای زنجبیل

یکی از 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب، “چای زنجبیل” است که تاثیر بسیار مثبت و عمیقی بر روند چربی‌سوزی بدن شما خواهد داشت! زنجبیل، دارای خواص متعددی است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها، ضد التهاب بودن و آنتی‌اکسیدان بودن هستند. مصرف زنجبیل در طول روز، به شما کمک می‌کند تا سطح قند خون و کلسترول خود را کنترل کنید.

نوشیدنی برای لاغری

نوشیدن آب زنجبیل یا چای آن، به صورت مستقیم بر کاهش وزن شما تاثیر نخواهد داشت؛ اما، با ایجاد تغییرات شیمیایی و کاهش استرس بدن، باعث می‌شود تا روند کاهش وزن تسریع شود و وضعیت بدن شما، در حالت آرامش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: خواص چای ماسالا برای لاغری آسان

آب گریپ فروت

یکی دیگر از بهترین نوشیدنی‌ها برای لاغری، آب گریپ فروت است. این نوشیدنی به کبد شما کمک می‌کند تا عملکرد تصفیه خون را بهتر انجام دهد. همچنین، مصرف آب گریپ فروت، سبب می‌شود تا سطح انسولین، گلوکز و تری گلیسرول خون کنترل گردد. در صورتی که شما آب گریپ فروت را در کنار وعده‌های غذایی خود مصرف نمائید، به هضم سریع‌تر و بهتر غذا برای چربی‌سوزی بدنتان کمک بسزایی خواهید کرد. بهترین حالت سرو و مصرف آب گریپ فروت برای لاغری، استفاده نمودن از میوه تازه و بدون پالپ است. همچنین، این نوشیدنی برای لاغری، یکی از 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب به شمار می‌رود که بسیار خوشمزه و موثر است!

چای سبز

اگر به نوشیدنی‌های گرم و آرام‌بخش علاقه دارید، می‌توانید چای سبز را تهیه کنید و قبل از خواب یا اول صبح به صورت ناشتا آن را مصرف کنید! این نوشیدنی برای لاغری بسیار موثر است و حاوی مقدار زیادی کاتچین می‌باشد. این ماده مغذی، باعث می‌شود تا متابولیسم بدن شما افزایش پیدا کند و روند چربی‌سوزی بدن شما اوج بگیرد! اگر می‌خواهید از این نوشیدنی برای لاغری استفاده کنید؛ بهتر است روزانه یک لیوان چای سبز را حتما مصرف کنید.

علاوه بر این موارد، بیشتر متخصصان نوشیدن و مصرف نمودن چای سبز را به جای چای سیاه به افراد توصیه می‌کنند؛ زیرا این نوشیدنی دارای خواص متعددی است که به افزایش سلامتی شما کمک می‌کنند. چای سبز یکی از انواع 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب است که مصرف آن نه تنها به کاهش وزن شما کمک می‌کند؛ بلکه سبب رفع استرس نیز می‌شود.

سرکه سیب

یکی از بهترین و موثرترین نوشیدنی ها برای لاغری، سرکه سیب است که مصرف آن قبل از خواب بسیار توصیه می‌شود! سرکه سیب، شامل مقدار بالایی “اسید استیک” است. این نوع اسید سبب کاهش یافتن سطح گلوکز و انسولین خون می‌شود. نهایتا، نتیجه این عمل، به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن منجر می‌گردد. به علاوه، مصرف نمودن سرکه سیب باعث می‌شود تا سرعت تخلیه غذا از معده بیشتر شود و در نتیجه، هضم غذا سریع‌تر اتفاق بیافتد. بعضی از کارشناسان تغذیه به افراد توصیه و پیشنهاد می‌کنند که پس از مصرف غذاهای پرچرب، کمی سرکه سیب بنوشند تا این چربی جذب بدن آن‌ها نشود. البته، فراموش نکنید که؛ زیاده‌روی کردن در مصرف سرکه سیب عوارض خود را به دنبال خواهد داشت و ممکن است سبب سوزش معده شما شود.

لیموناد زنجبیل

یکی دیگر از انواع 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب، “لیموناد زنجبیل” است! این نوشیدنی برای افرادی که ورزشکار هستند و به صورت حرفه‌ای تمرینات ورزشی انجام می‌دهند، بسیار مفید و موثر خواهد بود. در واقع، لیموناد زنجبیل به عنوان یک مکمل اثربخش و چربی‌سوز به شمار می‌رود. این نوشیدنی یک معجون لاغری است که برای تهیه آن بایستی حتما از مواد تازه استفاده شود. با توجه به اینکه زنجبیل کمی طعم تند و تیزی دارد، شما می‌توانید با افزودن مقداری عسل به این ترکیب، آن را خوش طعم‌تر و شیرین‌تر کنید!

آب کرفس و سیب

کرفس، همواره به عنوان یکی از بهترین سبزیجات برای لاغری و کاهش وزن محسوب می‌شود. به دنبال این مسئله، آب کرفس نوشیدنی برای لاغری است که بیشترین تاثیر را در چربی‌سوزی دارد. شما می‌توانید آب کرفس را به تنهایی آماده کنید و یا کمی سیب سبز نیز به آن بیافزائید تا علاوه بر خوش طعم‌تر شدن نوشیدنی، خواص آن نیز افزایش پیدا کند. سیب سبز، یکی از انواع میان وعده‌های مفید و سالم برای ورزشکاران است که می‌تواند به تامین انرژی آن‌ها کمک بسزایی کند.

نوشیدنی برای لاغری

نهایتا، اگر آب کرفس و سیب سبز را در یک میکسر و یا مخلوط کن ترکیب کنید، می‌توانید یک اسموتی و معجون بسیار معجزه‌آسا برای لاغری شکم و پهلوی خود تهیه کنید. مصرف این نوشیدنی قبل از خواب می‌تواند بسیار مفید باشد؛ اما، با نوشیدن این اسموتی بعد از غذا نیز می‌توانید به هضم سریع‌تر و راحت‌تر آن کمک کنید.

بیشتر بخوانید: فواید گیاه خواری که حتما باید بدانید!

چای زیره

یکی دیگر از بهترین انواع 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب، “چای زیره” است که خواصی همچون ضدالتهاب بودن و آنتی اکسیدان بودن را دارا است! “تیموکینون”، ماده‌ای فعال در زیره است که تمامی این خواص، به لطف آن بوجود آمده‌اند. در صورتی که پس از غذا یا قبل از خواب شبانه احساس نفخ و سنگینی دارید؛ نوشیدن یک فنجان چای زیره می‌تواند اثربخشی معجزه‌آسایی داشته باشد و به خواب راحت‌تر شما کمک کند. برخی دیگر از فواید زیره شامل؛ کنترل سطح قند خون و کلسترول LDL هستند. نهایتا، زیره می‌تواند انرژی و قوت شما را برای انجام تمرینات ورزشی افزایش دهد؛ البته، به این شرط که به صورت مداوم و مستمر از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید  رژیم غذایی کانادایی چیست و چه عوارضی دارد؟

مطالعات بسیاری انجام شده‌اند که نشان می‌دهند، زیره، یک مکمل کاهش وزن مناسب و مطلوب است؛ اما محققان و برخی از پزشکان همچنان بر این باور هستند که بایستی تحقیقات بیشتری در این حوزه صورت گیرد. آنچه مهم است در رابطه با این ماده غذایی به خاطر داشته باشید؛ این است که، زیره جزو مواد غذایی محسوب می‌شود که احتمالا برای برخی از افراد حساسیت‌هایی را بوجود می‌آورد! به همین علت، بهتر است پیش از اقدام به مصرف چای زیره و یا دمنوش آن، با کارشناسان تغذیه و یا پزشک خود مشورت کنید و از نوشیدن بیش از یکبار این چای در طول روز خودداری نمائید.

آب اسفناج و خیار

این معجون لاغری، یکی از چربی‌سوزترین نوشیدنی‌هایی است که شما می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید! همچنین، آب اسفناج و خیار به عنوان یکی از بهترین 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب مورد استفاده واقع می‌شود. اسفناج، نوعی سبزیجات است که بسیار کم کالری و مغذی بوده و در اکثریت برنامه‌های تغذیه به افراد توصیه می‌شود. علاوه بر این مورد، خیار نیز دارای مقدار زیادی آب و فیبر محلول است و کالری کمی دارد. ترکیب کردن آب اسفناج و خیار، به هیدراته کردن بدن شما کمک می‌کند و سبب می‌شود تا بدن شما سالم‌تر بماند. در نتیجه، شما راحت‌تر می‌توانید کاهش وزن مورد نظر خود را تحقق بخشید. همچنین، مصرف این معجون قبل از خواب شبانه، باعث می‌شود تا آرامش شما افزایش پیدا کند و در نتیجه خواب راحت‌تری داشته باشید.

آب هویج

این نوشیدنی مقوی، سرشار و غنی از مواد مغذی همچون ویتامین آ و کاروتنوئیدهای سالم است! اگر شما به جای آب گرفتن هویج آن را در میکسر مخلوط کنید، قادر خواهید بود تا مقدار فیبر بیشتری را استفاده نمائید. مصرف فیبر، باعث می‌شود تا اشتهای شما به خوبی تنظیم گردد و در نتیجه میل کمتری برای مصرف غذاهای پرچرب و پرکالری در طول روز داشته باشید. کاروتنوئید نیز نوعی رنگدانه گیاهی است که در بیشتر سبزیجات و میوه‌جات وجود دارد و به افزایش سلامتی بدن شما کمک می‌کند. اخیرا، مطالعاتی در رابطه با این ماده مغذی انجام شده است که نشان می‌دهد از بین 28 نفر مرد بالغ که از اضافه وزن و چاقی رنج می‌برده‌اند، افرادی که روزانه یک نوشیدنی حاوی کاروتنوئید را مصرف می‌نموده‌اند، پس از 8 هفته کاهش قابل توجهی را در چربی‌های ناحیه شکم داشته‌اند!

آب هندوانه

آخرین موردی که قرار است در بخش 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب مورد بررسی قرار دهیم؛ آب هندوانه می‌باشد! این نوشیدنی بسیار شیرین و خوشمزه، حاوی مواد مغذی متعددی است و همچنین به افزایش طراوت بدن شما کمک بسزایی می‌کند. هندوانه، مقدار کالری کمی دارد و سرشار از پتاسیم، آنتی‌اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی، ویتامین آ و سی است! به علاوه، هندوانه دارای درصد آب بسیار بالایی است که مصرف آن در نهایت باعث می‌شود بدن شما هیدراته باشد، پس از مصرف آن بیشتر احساس سیری داشته باشید و به کاهش وزن سریع‌تر خود، کمک کنید! تمامی نوشیدنی‌های معرفی شده در این بخش، به عنوان یک نوشیدنی برای لاغری بسیار مفید و موثر محسوب می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه، آن‌ها را در منزل تهیه نمائید.

5 نکته درباره انتخاب نوشیدنی برای لاغری

در بخش زیر، ما به 5 نکته مهم و قابل توجه اشاره کرده‌ایم که بایستی جهت انتخاب نوشیدنی برای لاغری به آن‌ها توجه کرد! برخی از نوشیدنی‌ها، ممکن است سالم و مقوی بنظر رسند؛ اما واقعیت این است که ترکیبات آن‌ها، آنچنان هم برای کاهش وزن مفید نخواهند بود. توجه به نکات زیر، به شما کمک می‌کند تا نوشیدنی‌هایی را برای مصرف روزانه و مستمر تهیه نمائید که تاثیر مثبتی بر روند لاغری و کاهش وزنتان داشته باشند:

  1. اگر قصد دارید تا در تهیه نوشیدنی خود از مواد خوراکی به غیر از سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنید، به شما توصیه می‌شود که؛ برچسب‌های موجود بر روی مواد غذایی مورد نظر را مطالعه فرمائید تا بتوانید تشخیص دهید که آن ماده خوراکی دقیقا چه مقدار کالری و کربوهیدرات دارد.
  2. درست است که نوشیدنی‌های چربی سوز می‌توانند به شما کمک کنند تا سریع‌تر لاغر شوید؛ اما، با این وجود استفاده بیش از اندازه از آن‌ها گاها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. بنابراین، بهتر است میزان مصرف هر نوشیدنی را در طول روز کنترل نمائید. همچنین، پیشنهاد ما به شما این است که؛ برای تهیه نوشیدنی هر روزه از پیمانه‌ها و لیوان‌های یکسان با ظرفیتی مشابه استفاده کنید تا حد و اندازه مصرف آن نوشیدنی ثابت باشد.
  3. اگر از شیر در تهیه میلک شیک و یا نوشیدنی مورد نظر خود استفاده می‌کنید، بهتر است شیر نوع کم چرب را انتخاب نمائید!
  4. سعی کنید تا حد ممکن از مصرف شربت‌ها یا افزودنی‌های طعم‌دار و خامه گرفته خودداری کنید؛ زیرا، این مواد غذایی دارای مقدار کالری بسیار بالایی هستند!
  5. به هیچ عنوان نوشیدنی‌هایی که الکل‌دار هستند را مصرف نکنید؛ زیرا این نوشیدنی‌ها بسیار پرکالری و پرچرب هستند. به جای این دسته از نوشیدنی‌ها، از نوشیدنی‌های کم کالری و سالم‌تر استفاده کنید!

طرز تهیه 3 نوع نوشیدنی برای لاغری سریع

در این بخش از مقاله، ما طرز تهیه 3 نوع نوشیدنی برای لاغری و اسموتی خوشمزه را آموزش خواهیم داد که شما با استفاده از یک میکسر، به راحتی می‌توانید آن‌ها را در منزل تهیه فرمائید!

بیشتر بدانید  دستور تهیه اسنک مرغ و قارچ رژیمی و رستورانی

طرز تهیه اسموتی سبز برای لاغری

تهیه و مصرف این نوشیدنی، به شما کمک می‌کند تا درصد مصرف فیبر و سبزیجات خود را افزایش دهید و تمامی کمبودهای بدنتان را از این لحاظ جبران کنید!

نوشیدنی برای لاغری

مواد لازم برای تهیه اسموتی سبز

  • آناناس منجمد 1 پیمانه
  • انبه منجمد ½ پیمانه
  • ½ آووکادو
  • اسفناج 2 پیمانه
  • کمی زنجبیل بدون پوست
  • شیر بادام 1 پیمانه

جهت تهیه این نوشیدنی برای لاغری سریع، کافی است تا تمامی مواد را حاضر کنید و آن‌ها را در داخل میکسر یا دستگاه غذاساز بریزید. سپس، به مدت چندین ثانیه مواد را هم بزنید تا کاملا بافتی یکدست و یکپارچه بدست آید. در نهایت، نوشیدنی را سرو کنید! اگر وگان هستید و نمی‌توانید از لبنیات حیوانی استفاده کنید، توصیه ما به شما این است که از شیر سویا یا شیر بادام برای تهیه این نوشیدنی استفاده نمائید. در غیر این صورت، می‌توان شیر پاستوریزه را نیز برای تهیه اسموتی سبزیجات مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه اسموتی سبز + جدول ارزش غذایی

اسموتی جو دوسر برای کاهش وزن

این نوشیدنی، می‌تواند به عنوان وعده صبحانه مورد استفاده قرار گیرد؛ زیرا، با مصرف نمودن آن، برای مدت طولانی از روز احساس سیری خواهید داشت! دلیل این امر آن است که؛ در این اسموتی مقدار قابل توجهی ماده مغذی فیبر وجود دارد که می‌تواند اشتها و احساس گرسنگی شما را کاهش دهد.

مواد مورد نیاز برای تهیه اسموتی جو دوسر

  • موز بدون پوست و منجمد شده 1 عدد
  • شیر بادام 1 پیمانه
  • عسل 1 تا 2 قاشق غذاخوری
  • جو دوسر پرک ¼ پیمانه
  • نمک به مقدار لازم
  • جوز هندی به مقدار لازم
  • پودر زنجبیل ¼ قاشق چای‌خوری
  • عصاره وانیل ½ قاشق چای‌خوری
  • دارچین 1 الی 2 قاشق چای‌خوری
  • کشمش ¼ پیمانه

در اولین مرحله، بایستی جو دوسر پرک را در غذاساز بریزید و آن را کاملا خرد کنید. سپس، باقی ترکیبات را در غذاساز به جو دوسر اضافه کنید. نهایتا، ترکیب مورد نظر را تا زمانی که به بافتی نرم و یکدست برسد؛ هم بزنید! شما می‌توانید جو دوسر را به صورت پخته شده در این ترکیب استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن سریع چیست؟

اسموتی آناناس و کلم برگ برای لاغری

یکی از بهترین انواع نوشیدنی برای لاغری، اسموتی آناناس و کلم برگ است! مصرف این نوشیدنی به صورت روزانه، به شما کمک می‌کند تا مصرف سبزیجات خود را افزایش دهید و فیبر مورد نیاز بدن خود را تامین نمائید. این اسموتی، بسیار خوشمزه، شیرین و سبک است و می‌تواند در وعده صبحانه و یا عصرانه، سرو شود. در میوه آناناس، آنزیمی تحت عنوان “بروملین” وجود دارد که می‌تواند به خوبی به هضم و گوارش غذا کمک کند. نهایتا، مصرف این نوشیدنی برای لاغری، می‌تواند به شادابی و افزایش انرژی شما در طول روز، کمک بسزایی کند!

مواد لازم جهت تهیه اسموتی آناناس و کلم برگ

  • ¾ فنجان شیر بادام
  • کلم برگ خرد شده 2 پیمانه
  • موز متوسط منجمد شده 1 عدد
  • 1 الی 2 قاشق چای‌خوری عسل
  • کره بادام زمینی 2 قاشق غذاخوری
  • ¼ پیمانه آناناس منجمد
  • ماست یونانی بدون چربی ¼ پیمانه

جهت تهیه این نوشیدنی برای لاغری، بایستی تمام مواد گفته شده را در یک دستگاه غذاساز یا میکسر بریزید. به مدت 30 ثانیه الی 1 دقیقه، دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید تا مواد کاملا مخلوط شوند تا زمانی که به بافتی یکدست و یکسان برسند. سپس، اسموتی را سرو کنید!

بیشتر بخوانید: طرز تهیه 5 نوشیدنی بدون شکر خانگی

اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را درباره انواع نوشیدنی برای لاغری، انواع نوشیدنی سرد بدون شکر و رسپی‌های رژیمی دیگر بدست آورید؛ به شما توصیه می‌کنیم که به دیگر مقالات وبسایت بارادلند سر بزنید و آن‌ها را مطالعه نمائید! در وبسایت بارادلند، انواع رسپی‌های وگان، بدون گلوتن، رژیمی و بدون شکر، آموزش داده شده‌اند که به راحتی در منزل قابل اجرا هستند! همچنین، شما می‌توانید جهت خرید محصولات رژیمی، خرید تغذیه ورزشی و خرید دمنوش و قهوه، به صفحه فروشگاه اینترنتی بارادلند مراجعه نمائید.

جمع‌بندی مقاله انواع نوشیدنی برای لاغری

ما در این مطلب از وبسایت بارادلند، به بررسی کلی در رابطه با انواع نوشیدنی برای لاغری، نوشیدنی لاغری ناشتا، نوشیدنی لاغری سریع و 10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب، پرداختیم. اگر قصد دارید تا این نوشیدنی‌ها را در منزل تهیه کنید، تنها به یک میکسر احتیاج خواهید داشت! بهتر است در روند تهیه نوشیدنی برای لاغری، از میوه‌جات و سبزیجات استفاده کنید؛ زیرا، این مواد غذایی دارای مقدار فیبر بالایی هستند و شما با مصرف هر چه مقدار بیشتر فیبر، قادر خواهید بود تا سریع‌تر به وزن و اندام دلخواه خود برسید. برخی از این نوشیدنی‌ها، برای قبل از خواب مناسب هستند؛ چون علاوه بر کمک به لاغری، باعث می‌شوند تا استرس و اضطراب شما کاهش پیدا کند و آرامش بیشتری برای داشتن یک خواب راحت داشته باشید! از طرف دیگر، برخی از این انواع نوشیدنی برای لاغری، به هضم بهتر غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی کمک می‌کنند. در نتیجه، شما می‌توانید آن‌ها را همراه با وعده‌های غذایی نهار، شام یا صبحانه میل نمائید.

دسته‌بندی غذاهای سالم فودبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت